Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ledig dag

Publicerad 2014-11-03 19:25:36 i

Ont i halsen och i lederna. Influensan på g? Svettats enormt mycket inatt och vaknade av smärta i nacke rygg o huvud. :-( 
Jaja, va iaf på inskolningssamtal i fm. Det är en duktig kille vi har.  Han va före på det mesta och snäll och omtänksam. *stolt* 

Sen har vi mest haft en mysdag hemma. Wilde är fortfarande inte 100% och jag vet ju inte vad mitt skit är så lika bra att hålla sig hemma.  Annars hade det blivit Träne o sedan en runda till min farmor och farfar. Men det fick va. På fredag kanske?  

Sedan och tvättat har jag gjort idag iaf.  Det behövdes då tvättkorgen svämma över o dammråttorna dansade över golven.  Så nu är det gjort.  
Wildes nya trots är att inte äta. Å framför allt inte sitta på sin egen stol o helst äta från min tallrik.  Blir så trött på han när han inte vill äta. Gått ner 1.5kg nu när han varit sjuk. :-( 
Idag har han ätit 2,5 flaska välling, 1/2 port ägarnamed skinka o wookgrönsaker och 1/2 port kvarg med rivet äpple och kanel. :-( 
Alldeles för lite! 
Men man kan ju inte tvångsmata iheller.  

Sa jag det att vi var och tittade på Mora Träsk igår?
Wilde tyckte det var jätte kul! Han hoppade och dansade och klappade händerna mest hela tiden.  Ellie hon somnade så hon tyckte nog det va sådär.  ;-) 


Sov gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela