Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fullt upp som vanligt

Publicerad 2014-11-26 21:53:11 i

Ja veckan rullar på och jag har fullt upp som vanligt.  Jobbat hela veckan. 
I helgen som gick hade jag besök av min fina vän Alicia.  
Hon är en ängel. 
Ja jag har några fantastiska vänner i mitt liv som verkligen ställer upp för mig och skämmer bort mig o mina barn. 
♡♡♡♡♡♡
Hade mina brorsbarn också här för att Mattias skulle kunna gå på jobbefest. Vi kollade på tomten i Degeberga och bakade pepparkakor.  
På söndags eftermiddagen körde vi till eko för att påbörja jul och födelsedags presenter. 
Idag va jag hos Josefine efter jobbet. Dels för att hämta kläder och dels för att bara mysa med henne.  
Hon är underbar!  :-) E verkligen glad att det kunde komma något gott ur det onda. 
Va en runda på rusta oxå. Va ju tvungen att ha ljus o glödlampor nu till alla stakar. Va även en runda hos Pia och hämtade lite av varje som hon skänker till Brottarklubbens lottdragningar. 
Tack fina Pia! 
Nu är jag nästan klar med advents pyntade o så är lgh återställd efter dagens aktiviteter. 
Å i kväll njuter jag! Njuter lite extra! ;-)
Nu blir det snart sängen o mina tankar går till mitt hjärta som har det svårt.  Hoppas hoppas! ! 

Stor godnatt kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela