Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Uppdatering 😉

Publicerad 2014-05-03 09:54:51 i AllmÀnt

Lite uppdatering.

I onsdags va det ju valborg đŸ”„. Valborg innebĂ€r för oss att lĂ€gga blomma pĂ„ Minnas farmors grav (minneslunden) dĂ„ hon gick bort i lungcancer denna dag för 5 Ă„r sedan.
Minna gick Ă€ven bort till hennes morfars bĂ€stis Rille och gav han en tanke. 💙
Vi började dagen med lite BabysÄng. Efter babysÄngen sÄ Äkte jag och jobbade nÄgra timmar och dÄ va Patrik o barnen i stan och fixade.
Hem och Ät lite middag och sen ivÀg till VÀ för lite karuseller och brasa med Maria och Mira.
Torsdagen (1 maj) va det KoslÀpp i Venestad kl 10.00
Men det var sÄ kallt sÄ vi tittade pÄ korna och sedan Äkte vi hem.
Kl 13.00 gick vi ner till loppisen pÄ Vinterlust hÀr i byn. Hittade som vanligt dÀr en massa godbitar.
PĂ„ kvĂ€llen grillade vi hos Maria. Underbart och mysigt. Å GOTT! 😉
IgÄr (fredag) hade vi kusinvitamin Filippa pÄ besök. De behövde barnvakt o det va ju inga som helst problem att stÀlla upp pÄ. Jag va ganska trött efter nÄgra hektiska dagar sÄ vi höll oss hemma men lekte lite pÄ gÄrden och sÄ.
Patrik tvĂ€ttade hela dagen. Å jag pĂ„började stĂ€dningen som jag ska fortsĂ€tta med idag.
Fint vĂ€der oxĂ„ idag. Kanske köra till Åhus en runda eller hitta pĂ„ nĂ„got annat. FĂ„r se.....

Ha en bra lördag gott folk.












Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela