Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sovit

Publicerad 2014-03-16 09:53:34 i Allmänt

Trodde inte W skulle sova inatt eftersom han somnade så tidigt. Men han har sovit som en stock hela natten. Vaknade 7.30! Super skönt för oss båda....
Nu sover han igen. Sover och sover! Fattar inte det.
Kanske är en utvecklingsfas? Kanske växer mycket just nu. Mentalt och fysiskt?

Idag är det final för Minna. Hon har fortfarande chansen att ta silver om hon vinner båda matcherna och har mycket poäng men störst chans på brons. Tagga nu Minna!!!
Önskar så jag fick va med dig där. Denna upplevelse! Du ringde igår och va så överväldigad över hur stort det va! ♡♡♡

Nästa gång! !
Ha de så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela