Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

söndag!

Publicerad 2014-03-09 08:20:02 i Allmänt

Nu är äntligen snart helgen slut. Snart måndag igen och massa härliga grejer inplanerat.
Men den stora energin läggs på att få Minna frisk! ☺
Patrik är och jobbar men kommer nu strax. Sen blir det fortsättning på dessa jäkla kakor! Hehe!

Wilde har sovit gott i sin säng från kl 19.30-6.30 👏☺ Utan att vakna en enda gång. Helt underbart!
Länge sedan nu dåhan haft mycket mardrömmar. Men de har han gett sin mamma istället.
Drömde inatt att Wilde hade en sked i munnen och gick och ramlade så skeden åkte långt ner i halsen. Flög bokstavligt talat upp ur sängen och vaknade av att jag stod i panik och letade efter honom! Fy! Tog en stund att lugna ner sig och somna om. Hjärtat dunkade på rätt bra.

Minna sover gott. Har inte hört henne hosta inatt. Hoppas att hon är bättre idag och att det går på rätt håll nu. 5 dagar kvar till cup!

Idag vill jag oxå passa på att säga grattis till min faster som fyller år. Hon och min farmor är mina förebilder. 💕 Marie är full av energi och är inte rädd för något. Positiv och glad. Dundrar på liksom. Å hon har ett gott hjärta. Hon har uppfostat 2 helt underbara döttrar och jag hoppas jag lyckas lika bra med mina barn. Hon krigar påför att de ska ha det bästa alltid. Jag beundrar verkligen henne.
Så grattis på din födelsedag världens bästa Marie!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela