Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nu så....

Publicerad 2014-03-14 13:33:26 i Allmänt

Ja då va Minna och hennes morbror påväg till Falköping för brottarcup. Hoppas att det går vägen nu trots sjukdomar och mög. Imorgon håller vi krampaktigt tummarna! 👊👊


De ringde från mitt jobb innan idag. Pratade med min chef igår om att börja mjukstarta med att gå in lite extra nån gång ibland. Dels för att dryga ut kassan och dels för att jag kanske ska få lusten tillbaka till jobbet. Lockar inte alls att börja jobba igen. Så tänkte att det blir inte lika hårt då 1 sep och börja om man kan gå in lite då och då. Å när jag jobbar kan ju Patrik ta ut sina 60 dagar han har sparade. Sen behöver Wilde lära sig att klara sig utan mamma lite.
Å tisdagar är perfekt. Då har jag inget bokat direkt. Lite nervöst är det allt. Blandat med ångest. Åååh vill inte jobba! Kunde lätt varit hemma 1 år till! Utan problem.
Men nu har jag varit hemma 1,5 år så nu e det tillbaka till verkligheten små steg i taget.
Wilde är fortfarande sjuk så jag fick ställa in alla mina planer tyvärr. :-(
Han har över 38 graders feber så lika bra att vara hemma och mysa så han blir frisk en gång för alla! (5e dagen med feber nu.)
Siktar på Träne på måndag. 😉
Lovar att uppdatera här så fort jag hör från Falköping !

Ha det så länge ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela