Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Trött 😩

Publicerad 2014-06-29 20:21:46 i Allmänt

Stressig dag på jobbet idag. Varför vet jag egentligen inte. Men jag har inte rutinerna 100 % ännu. Kör vilse, kladdar med nycklar och kollar mitt arbetsschema 1000 gånger.
När jag kom hem från jobbet vid 17.00 åt vi och sedan körde Minna och min mamma direkt. Hon kommer igen på torsdag. Skönt.
Nu försöker jag somna Wilde men är själv sjukt trött. Men får snällt vänta med att sova tills busungen sover och Faith varit ute. Märks man inte är van vid att jobba så länge och 2 dagar på rad. Kommer ju dö i september när det är dags att o jobba på riktigt igen.

Ha en bra kväll. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela