Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

stor tvättning

Publicerad 2014-06-18 21:55:11 i Allmänt

Detta med att P är iväg innebär att komma ner till tvättstugan 10 gånger på en dag för att tvätta är ett megaprojekt. Försöker att ta nån maskin iaf. Sen kommer han med sina jobbarkläder och det är dags att tvätta igen. Så nu har vi tvättat sen kl 12 !!
Jaja Minna åker på husvagnssemester med mormor på måndag och P på jobb i 2 veckor i sträck (minst) på fredag så de behöver ju lite kläder. 😊
Så jag och barnen firar midsommar utan Patrik i år. Men det ska nog ordna sig ändå.

Annars har vi hunnit med lite fika hos Ewa och bus på gården med Altea och Vidar.
Wilde har ätit ganska bra idag tycker jag. Nästan 2 portioner lagad mat och det va läääänge sedan det hände. +lite smootie och annanas och jordgubbar till mellis. Super glad mamma! ! 😃👌
Kanske känner han sig bättre i magen redan nu när vi uteslutit laktos. Fast han fortfarande är lös i magen. Men !! Peppar peppar...... Bara 2 gånger i dag mot 5 diarré blöjor!! 😃

Nä nu ska jag rota lite efter kvällsfika. E dock sugen på choklad men här är ju INGENTING i närheten av det så det får väl bli en mackejävel. 😉
Ha en bra kväll och sov gott när det är dags för det.
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela