Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

ny vecka, nya äventyr

Publicerad 2014-06-02 20:20:58 i Allmänt

Idag började vi dagen med att städa undan här här så man slapp tänka på det sen.
Sen gick vi ( jag, Patrik o Wilde) ut på gården och lekte hela dagen med min granne och vän Vero och hennes barns pappa Johan och deras tvillingar Altea och Vidar. Fikade på melon, kex, smörgåstårta och glass!
Tack underbara ni för en underbar dag!

Sen blev det vc en runda med Minna. Hon har sista halvåret börjat få blåmärken mycket lättare. Så jag ville de skulle kolla så hon inte har järnbrist eller blodbrist eller nåt. 😐 Verkade inte så men blodprover är lämnade iaf för att utesluta sånt.
Imorgon är det ny dag. Nya projekt på gång. Nya måsten att ta tag i.
Ha en trevlig kväll och sov gott! 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela