Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

😛

Publicerad 2014-06-28 21:15:48 i AllmÀnt



Idag har min mamma stekt ca 80 köttbullar till mig som jag fryser in. Ibland Ă€r mamma bra och ha. 😉👍
TvÀttat 3 maskiner idag och avverkat 6 h jobb. Imorgon blir det 9 h jobb och sedan massa mys. Kommer nog va trött imorgon kvÀll!
Har Àven hunnit med lite lek pÄ gÄrden med min övertrötta huligan son. LÀttare att aktivera honom dÀr ute.
Nu Àr mamman min pÄ lekdejt och jag o Minna kollar pÄ Sommarkrysset. Strax hÀmta sista tvÀtten och sen krypa ner i sÀngen.
PÄ mÄndag har jag inget planerat. Minna, mormor och Love ska till BlÄ Planet i Köpenhamn.
PĂ„ tisdag ska jag till min farmor och farfar för det har Sandra bestĂ€mt. 😜 Hon ville trĂ€ffa minsta busungen. 💕 Sen kommer Minna hem pĂ„ torsdag nĂ„gon gĂ„ng.
SÄ jag Àr öppen för förslag pÄ vad vi kan göra. Kanske Randiz pÄ onsdag, torsdag eller fredag?
NÄgon som vill hÀnga med?

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2014-06-28 21:30:20

Ska bli Roligt att fÄ trÀffa er <3

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela