Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jul. 08, 2014

Publicerad 2014-07-08 09:43:00 i Allmänt

I söndags jobbade jag några timmar. Å resten av dagen bestod av matlagning och städning o sånt där.

Igår va vi i Tivoliparken och busade lite. Minna va med sin kompis Evelina istan och har sovit där inatt.
Va en runda på Willys för att fylla på kyl och frys oxå. Å en runda i djuraffären för öite ödlemat. Sen va det hem och packa in allt och natta Wilde.
Hade fruktansvärd huvudvärk hela dagen och naturligtvis så vaknade jag med den idag igen. Knaprar alvedon men de hjälper inte ett dugg.
Får nog ringa till vc för påfyllning av huvudvärkstabletter (migräntabletter) .
Idag blir det inte många knop. Ska försöka vila bort huvudvärken och försöka städa emellan och ringa lite samtal.
Har ju inte fått min lön nämligen! ! Visst inte en jätte massa pengar men jag tänker ju inte jobba gratis iaf.

Imorgon är det Barnens dag i Tivoliparken. Hoppas att huvudvärken är borta tills dess. Patrik ska jobba i Hässleholm på Siesta festivalen imorgon.
Nä nu ska jag väcka Patrik så jag kan få vila lite.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela