Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jan. 23, 2014

Publicerad 2014-01-23 20:31:28 i Allmänt

Idag har jag tvättat och vikt in all tvätt. Vi tog också en promenad bort till ängen så Faith fick busa av sig ordentligt i snön. Gud vad lycklig hon va. 😊😃🐶










Jag har också ringt en massa samtal och fyllt i ansökan om dagis. Nu ska det bara postas och det ska jag göra imorgon när jag är och handlar.
Lämnar min bil på lagning på söndag så så då vill jag ha kyl och frys fulla så jag slipper handla hur mycket som helst på ica och asa hem i vagnen!
Får se om vi kanske får besök också imorgon.
Nu e det dax för sista rycket. Ha det gött gott folk. 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela