Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

👊👍

Publicerad 2014-01-21 19:50:48 i AllmÀnt

Än sĂ„ lĂ€nge..... peppar peppar! !
Hemma imorgon ocksÄ och sen bör det ju vara lugnt?
Nu Àr det 24 timmar sedan hon krÀkte sist och imorgon kvÀll blir det 48 tim. + natten typ 12 tim = 60 tim. Det bör ju vara lugnt dÄ att gÄ till skolan pÄ torsdag?
Men om jag eller Wilde blir sjuka ska jag hÄlla henne hemma dÄ??

Hmm.....
Dagen har bestĂ„tt av Ă„terhĂ€mtning för Minna. Lagat broccolisoppa till lunch och kokt fisk till kvĂ€llsmat. Å massor av proviva och vatten.

Wilde har busat i massor hela dagen. En vĂ€n som jag saknat hörde av sig ocksĂ„. 😊 NĂ€ annars har vi inte gjort sĂ„ mycket mer.
Ha en trevlig kvĂ€ll! Kram kram kram 💜

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela