Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Stress är mitt mellannamn

Publicerad 2014-08-25 19:53:01 i Allmänt

I fredags skickade jag Minna med sin morfar för att se Pedalens Pågar. Deras gemensamma idoler.
På något sätt har då Minna lyckats knäcka sitt gips mitt i tu.
Så lördagen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig.
🔸Akuten (morfar påbörjade det tack o lov) med Minna för omgipsning. ✔
🔸 Aktivitetsdag på Charlottensborg med brottarklubben för att visa upp brottning och värva nya medlemmar ✔
🔸 Patrik hade Wilde o hans match började kl 14 så skynda skynda till Sönnarslöv för att ta över. Va där 13.50 😧
🔸 Hem till Minna som skulle ha kompisarna på besök kl 15.00 ✔
🔸 Fixade hemmalagade pizzor till dem ✔
🔸 Ut med hunden ✔
🔸 Kraschade i soffan ✔




Söndagen började jag med en underbar promenad med björbärsplockning.
Sen va det mest att ta det lugnt inför den stora dagen.






Idag har Wilde varit på sin första dagisdag. Han hade jättekul. Lekte o busade. Idag va det endast 1 tim. Imorgon blir det 9-14
Då ska han äta på dagis och vila på dagis! 😨 Jaja det får bli som det blir. Kanske överraskar han mig och fixar det utan problem. *hoppas*
Jag är med nu tis, ons, tors och på fredag är han själv där.







Nu siver Wilde gott och jag och Minna ska kolla på Idol.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela