Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dag 3 avklarad

Publicerad 2014-08-27 19:13:00 i Allmänt

Usch. Vi är helt färdiga här hemma om kvällarna både jag och Wilde. Detta är jobbigt för oss båda både känslomässigt och alla intryck.
Det går kanon på dagis fram till det är dags för att vila.
Då följer han med fröknarna in i vilorummet utan mig o då uppstår problem eftersom Wilde endast vi somna ned mig. Jag va beredd på detta men ändå är det grymt hjärtskärande när han är jääääääte ledsen och skriker hysteriskt efter mig. Där står jag med ett fejkat leende på läpparna och säger natti natti vi ses sen. Utanför dörren kom en tår eller 2. Annars sov han iaf 1 h och 10 min idag. Igår endast 30 min. Så detta va mycket bättre.
Trött o eländigt på kvällarna och jag hade definitivt behövt köpa tålamod på burk om det funnits just nu.
Sover gott nu. Kl 19.00 Somnade på mindre än 5 min. Så han var jätte trött. Hoppas på mindre mardrömmar inatt så han får sova ut ordentligt.
Mycket nya intryck gör ju att hjärnan går på helvarv.
Min lilla älskling ♡





(utelek på dagis idag)

Nä annars inte så mycket som händer. Det mesta kretsar just nu runt W inskolning.
Blev en kopp kaffe med grannen Veronica o henns tvillingar i em. Lite städ o räkningar som skulle betalas.
Ibland behöver man klona sig själv. 😉 Å sluta vara så blödig. 😊

Ha en trevlig kväll.
Lämna gärna en kommentar när ni läst så blir jag glad! 😊
Puss & kram

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-27 19:25:54

Det är verkligen skittufft att lämna när dom blir så ledsna! Men det brukar ju vända fort och Wilde sover ju bättre och bättre där så det är bara att kämpa på. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-27 19:26:07

Det är verkligen skittufft att lämna när dom blir så ledsna! Men det brukar ju vända fort och Wilde sover ju bättre och bättre där så det är bara att kämpa på. Kram

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2014-08-27 19:27:37

Vår lille plutt mycket att tänka på, hur kan mamma göra så mot mej. Det kommer säkert att bli hur bra som helst bara han kommer in i det. Bättre o bättre dag för dag! Kram <3

Postat av: Malin

Publicerad 2014-08-27 19:48:15

Stora killen!

Postat av: Malin

Publicerad 2014-08-27 21:22:32

Stora killen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela