Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Mitt spĂ€nnande liv 😉

Publicerad 2014-04-23 20:16:49 i AllmÀnt

IgĂ„r bestod dagen av jobb och hushĂ„llssysslor. SpĂ€nnande va? 😉
Blev tidigt i sÀngen eftersom jag va helt fÀrdig redan kl 18.00
Idag blev det babysĂ„ng i vanlig ordning. VĂ€l hemma igen sĂ„ vilade jag 1,5 h pĂ„ soffan med Wilde. MĂ€rkligt att jag Ă€r sĂ„ trött. đŸ˜©
Gick ut en stund pÄ gÄrden och lekte. Började dugga och blÄsa kallt efter en stund sÄ vi gick in.





FÄr se vad jag ska hitta pÄ imorgon. KÀnner inte för att vara hemma iaf. Förslag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela