Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Lite uppdatering 😛

Publicerad 2014-04-15 09:45:29 i AllmÀnt

I lördags trotsade vi hostan eftersom W va feberfri och Äkte pÄ cirkus.
Duktig kille som satt still i 2 tim med stora ögon och tittade. Det va jĂ€tte spĂ€nnande. 😊
Efter cirkusen skulle vi lĂ€mna lite pĂ„skĂ€gg till kusinerna i Åsum. Det visade sig att Mia fyllde Ă„r. KĂ€nde mig dum som inte visste detta och inte hade nĂ„got med mig till henne.
Emelie med familj och Ewa kom oxÄ dit.
Blev en trevlig helg tills W krupp satte fart igen och vi fick Ă„ka hem.

Söndagen gick Ät att vila. Ingen sömn för mig eller Wilde sedan i fredags. Han levde pÄ vÀlling och vÀgrade Àta.
IgÄr fick jag nog. Han hostade sÄ han krÀktes och fick ju knappt luft.
Åkte in till VC för att fĂ„ lite medicin. Fick Bethapred (cortison) som ska vidga luftrören.
Han sov 3h efter det besöket. Trött av medicinen och trött av denna hostan. Äntligen kunde han sova.
Efter tuppluren Ă„t han som om han aldrig settmat förr. SĂ„ skönt! Wilde is back. ♡
Han har sovit ganska bra inatt men Àr fortfarande trött och lite gnÀllig.
Skulle Äkt till SkÄnes Djurpark men det fick va. FÄr ha denna dagen till att sova och Àta.
Kanske gĂ„r ut och leker lite pĂ„ gĂ„rden idag. 😊
E ganska snorig sjÀlv men frisk luft Àr bara nyttigt.
Blir nog en lÄngpromenad med Faith oxÄ som blir Äsidosatt ofta.
Mitt dÄliga samvete gnager.
Minna Äker till en kompis strax. Imorgon blir det besök hos min Farmor och Farfar om vi inte blir sÀmre.
Ha en bra dag. 😊😊
KRAM FRÅN OSS

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela