Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

jävla krupp

Publicerad 2014-04-11 22:47:08 i Allmänt

Denna förbannade krupp.
Hatar när han inte kan få luft. Blir en låååång natt.
39.4 i temp vid 18.30 tiden. Tyvärr är detta ingen "tandfeber" han är dålig på riktigt. 😿
Brottningen är inställd på söndag. Det va för få anmälda brottare för att det skulle gå. Måste ju ha någon motståndare att tävla mot. Så trist! Hade sett framemot det. 😡
Trist för klubben oxå som förlorar massa pengar på detta. Det är ju de enda extra pengarna vi får in på tex kiosk och lotteri. Å alla vinster vi samlat ihop. Jaja, de finns ju kvar till nästa gång. 😐
Idag har jag sökt sponsorer igen. Skickat till 3 st till idag.
Så totalt 4 st nu. Några till ska jag skicka till. Tänker att jag kanske får 1 ja och 9 nej. Å minst 5 nya sponsorer ska jag ju hitta iallafall.
Vi är ju originella i vårt slag då endast finns denna brottarklubben i Kristianstad kommun.
Har ju ändå suttit i soffan med Wilde i knät hela dagen så då kunde jag passa på och göra lite nytta medan han sov.
Har några till här omkring byn att fråga.

Ha en skön natt! ♡





Kommentarer

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2014-04-11 22:58:16

Stackars lille lille Wilde o stackars dej också,är inte Patrik hemma. POK Farmor

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela