Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

sova säng säng säng

Publicerad 2013-09-02 22:23:50 i Allmänt

Ja nu ska denna trötta mamman gå och sova.
Det tar på krafterna att vara på försäkringskassan i 1,5 h för att få en sur handläggare som inte begriper ett dugg. Väl färdig där så öppnar himlen sig så det va bara att sitta kvar på kristianstads mest besökta ställe tills regnet avtog och vi kunde promenera bort till min farmor och farfar. Där strejka hissen så det blev lite ben och kondition träning med 7 trappor upp.
Väl där så fick jag gott kaffe och fralla o äppelkaka med vaniljsås. Mums!
När jag kom hem hade Patrik fixat fiskgratäng som stod i ugnen. Gott!
Nu ligger jag i sängen. Wilde verkar ha ont någonstans idag. Han e ledsen. Han vill sova för att han är jätte trött men något stör honom. Får se om det lugnar sig under kvällen annars får han ha alvedon.

Godnatt på er! Sov gott! ♥♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela