Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Kräk och tårar

Publicerad 2013-09-30 21:21:43 i Allmänt

Wilde sov i 2 timmar när vi kom hem från doktorn. Helt slut.
Kvällen var dock inte lika rolig. Wilde åt super bra. 1 hel burk middag! :-) Men sen va det dax för penicillinet. Andra omgången, så nu visste han va det va för skit jag kom med. Han skrek, klöktes och spydde om vart annat och jag grät. Kände mig totalt hemsk. Om jag bara kunde förklara för dig att det hjälper mot det onda i öronen. Men du tror jag bara e elak! :-(
Hatar när det blir så här. Stackars stackars Wilde.
Det gick ju sådär med att få i han denm pencillinen. :-( Sen kom jag på att jag kunde blanda den i vällingen och hoppas på att han inte känner smaken!
Åh yeees!!! Det gick!
Så 2 kurer nere nu!
Nu sover han o jag hoppas att gan får göra det i natt utan att ha allt för ont.
Minna sitter mitt i kaoset och pluggar glosor. Förhör henne och hon skriver alla rätt. Grymt gjort!
Mitt under denna kaos kväll som blev så skulle middan lagas och hunden ut. Aaaah ibland blir man galen. Å Wilde vägra att släppa mig. Då kom världens bästa storasyster och roa honom en stund. Gud vad jag älskar dig min Minna! ♥
Nu sover de båda två iaf och jag borde..... Nä nu skiter jag i alla måsten för i kväll Soffan e min plats nu.
Godnatt! ★

Ps. Bilder kommer senare när mitt internet på luren funkar som det ska igen. Det orkar inte ladda upp bilder just nu. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela