Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Förkyld gosse

Publicerad 2013-09-21 08:45:58 i Allmänt

Wilde vaknade kl 12 i natt och va dunderförskyld.
Kan man åka på fotboll då?
Å brottningstävling imorgon?
Han har ju ingen feber och hade det varit Minna så hade jag tagit med henne så länge hon hade orkat. Varför e det skillnad på små barn? Om han inte orkar kan han ju sova i vagnen. Frisk luft kan väl inte skada när man e förkyld?
Hjälp mig!
Tycker så synd om honom då han hade hosta för bara 2 veckor sedan. Blir sjuk ofta tycker jag.
Förhoppningsvis så bygger han upp ett starkt immunförsvar till han blir större och börjar på dagis.

Nu..... KAFFE!!
God morgon! <3

Kommentarer

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2013-09-22 11:21:20

Stackars liten, mår han inte illa själv så är det klart att han kan följa med. Det märker du nog. Då håller vi alla tummar för Minna <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela