Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Oct. 20, 2013

Publicerad 2013-10-20 19:57:49 i Allmänt

Idag har jag städat lite på fm o sedan körde jag för att lämna Patrik vid tåget. Skulle ändå köpa syrsor till ödlan så.... När jag va i stan tog vi en oplanerad snabbvisit till min farmor och farfar. ♡
Väl hemma så hade Minna överaskat mig med att ta resten av städningen och disken.
"Tycker inte du gör annat än att städa mamma så jag ville överaska dig!"
♥♥♥♥♥♥♥
Underbara unge! Älskar dig så!
Jag passade på att göra 2 sorters laxpur`eer till Wilde. En med citron o dill sås och en med morötter och purjolök.
Nu är allt undanplockat och Wilde sover gott efter massa bus med Minna.
Det bästa som finns tycker Wilde är att busa med storasyster.
Nu har jag och Minna egentid 1 tim innan hon ska sova.
Igår va hon och en kompis på Bio.
Första gången Minna är i stan själv och går på bio utan morsan. Försöker hon klippa navelsträngen???
Naj naj naj! Så stor är hon inte. .... ? Eller?

Ha en mysig söndag kväll.
Kram ☆












Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela