Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Fin besök

Publicerad 2013-10-17 21:53:49 i Allmänt

Bjöd ju hit mina fina kusiner Emelie och Louise idag.
De e så goa och underbara. Tack för idag! ♥

Igår var det baby sång och Wilde blir tuffare för va gång. Inte så mammig längre. :-) Roligt att se hur han upptäcker världen! Ska försöka få med pappan nästa onsdag faktiskt.
;-)
Vi passade på att se Walking dead när Wilde sov middag och sedan begav jag mig ut på långpromenad med Wilde och Faith. Vi mötte upp Minna i Flora parken och passade på att gunga lite.




Idag va Kristianstads bladet och fotografera på brottningen. De ska göra ett reportage om Gärds och hoppas att fler blir intresserade av brottning. Detta är ju enda brottarklubben i Kristianstad kommun. Å endast 300:- i medlemsavgift. Träning 1 tim/2 gånger i veckan. Hård träning!
Så är ni sugna så e det öppet hus den 26 oktober mellan 11-14 .
Bjuder på korv.
Stora som små är välkomna.
Nu blir det snart sova. Imorgon är det fredagsfikan på Ramos med de andra mammorna.
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela