Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Besök

Publicerad 2013-05-19 15:34:48 i

Ja då fick vi besök av åskguden i morse. Barnen sov som ingenting men inte jag. Hatar åska! ! Å naturligtvis va inte patrik hemma. Han hade precis gett sig iväg för att riva Eurovision scenen i malmö. Så vi spenderar våran söndag utan pappa.... :-(
Sen städade jag lite o sen åt vi brunch jag o Minna.
Va så fruktansvärt trött efter maten så jag gick för att vila med Wilde. Vi SOV i 2 timmar!!! :O
Tillhör inte vanligheterna att jag dover 2 timmar mitt på dagen men tydligen va jag trött.
Jaja, nu har jag dammsugit o plockat undan det sista oxå. Bara att vika tvätten oxå. Får se om Wilde tillåter det oxå. ;-)
Nu snart blir det våfflor och senare har Minna beställt spenatsoppa. Kan ju passa med soppa idag då det e regnigt o ruggigt ute.

Igår var det fotboll och sedan Esc. Vi förlorade båda. 4-1 mot Gärds Köpinge. Å Danmark vann Eurovision. Så det blev nästan svensk vinst ändå. ;-)
Vi va hos Alex och Mar o grilla o myste på kvällen.

I lördags var vi i husvagnen och fira morsdag. Mysigt! ♥

Imorgon bär det av till stan. Måste ha en solhatt till Wilde o handla lite mat på vägen hem sen. Patrik jobbar imorgon oxå.
Tänkte försöka komma iväg på fm så jag hinner oppom min underbara farmor o farfar. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela