Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Uttråkad?

Publicerad 2013-06-30 15:36:47 i Allmänt

Idag har jag sanering på dotters rum. Hahaha! Å sedan har jag sorterat bort för små kläder från Wildes låda. Tror jag längtar lite efter Patrik. :-) Underhåller mig bäst jag kan utan bil..... Hehe!
Han fick jobba idag oxå till 22.00 så han visste inte säkert om de kör ikväll eller imorgon bitti. Suck! Ännu en dag..... ;-)

Hade igentligen planerat skogspromenad med picknick korg men eftersom det ösregnar så fick jag underhålla mig med annat. Inte ens Faith ville gå på morgonkissrundan. Haha! Minna o hon hade dragkamp i hallen.

Nu har Wilde sovit i 2, 5 tim i egen säng. Sönt när han gör det. Vissa dagar som tex igår gick det inte att lägga ifrån sig honom. Han fick liksom panik. Å så vaknade han. Sov totalt 1,5 timmar på hela dagen o då i min famn eller 10 min i vagnen när vi va ute på ängen med Faith.
Bättre när rutinerna fungerar för honom och mig.

Nä nu ska jag mysa med Minna lite.
Avslutar med två bilder från i fredags kväll i Åhus.
Tjingeling ☆






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela