Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Godmorgon ♡

Publicerad 2013-06-02 10:08:40 i



Patrik har jobbat inatt och är på väg hem just nu.
Får se vad vi andra ska hitta på. Inget vidare väder. :-(

Igår var vi i stan o kollade på super fina bilar med Mattias och hans barn. Blev även fika på Trendi. När vi skulle till bilen öppnade himlen sig och alla fick springa till bilen utom jag och Wilde som tog paraplyet o gick. Nog för att jag hade swimmingpool i mina skor men jag tror de andra va blötare. ;-)






Efter det blev det att åka hem och sedan kom mamma och Mattias med barnen o sedan kom farmor Ewa oxå. Lagade storkok o sen åt vi allihopa tillsammans.





Nu kom Minna hem från affären med bullar. Så ha det bra. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela