Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Namn

Publicerad 2013-02-27 11:00:32 i

Detta med namn va bannemig inte lätt. Trodde jag hade bestämt mig men nu ändra jag mig helt plötsligt.
Suck!
Vad det blir får ni veta på dopet.
Wilde blir det iaf. ;-)

Imorgon ska vi ib till stan o skriva på papper om gemensam vårdnad o godkänna faderskap.
:-D

Måste kolla när Kristianstads bladet har fotografering oxå. Får ta Minna ledigt från skolan då.
Ringa o kolla ang dop oxå. Vill ju ha det på mitt sätt o vill ju inte ha gudstjänst o mög.

Nä nu ska jag göra lite nytta.
Kram ♥

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2013-02-27 11:47:03

Spännande ❤

Postat av: Anne

Publicerad 2013-02-28 22:28:13

Måndagar 13,30 har KB fotografering, om jag inte minns fel :)
Det där med dopet... Inte för att vara sån, men vill du ha en präst som gör det kommer du nog inte undan gudstjänsten... Tanken med ett dop är ju att man tas upp i tron. Vill man inte ha det, kan man alltid ha en namngivningsceremoni :)

Svar: Jag har hört att man ska kunna ha något som kallas privat cermoni. Jag vill ha präst, psalmer o allt det. Men långdragen gudtjänst e bara jobbigt! Å där e det oxå öppet för allmänheten att medverka o det vill inte jag. :)
TACK!
En dag med mig

Postat av: Anne

Publicerad 2013-03-15 22:37:27

Tror det beror på vilken kyrka och kanske tom präst man väljer. Vi fick inte ha det så när vi skulle döpa Lukas, utan det var bara i samband med gudstjänsten. Hade vi däremot haft någon som skulle vara med som är infektionskänslig kunde vi fått en privat ceremoni..
Hoppas ni får det som ni vill :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela