Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Juldagen

Publicerad 2013-12-27 10:14:13 i Allmänt

Juldagen va vi hos svärmor med Johan med familj och Emelie med familj, för lite julklappsutdelning och god mat.
Detta fick Wilde:


Minna fick presentkort på bio och kläder. Kan inte fota det eftersom vi va i stan igår och Minna shoppade för det mesta. Nya byxor bla som hon va i stort behov av.
Idag har hon dejt med Bella. De ska göra stan osäker och gå och shoppa själva och fika på Trendie. :-)

Igår var vi och åt med svärfar och Monica Johan med familj och Emelie med familj på China Wall.
Före och efter shoppade vi på mellandagsrean. Minna köpte 2 byxor och en blus. Jag och Patrik varsin tröja på carlings och 6 bodysar, 1 onepies, strumpor och 1 tjock tröja till Wilde!

Vi tackar alla inblandade för 3 härliga juldagar samt 1 juldag hos mor i lördags. Varit mycket mysigt! 😊
Nu ska snoriga familjen iväg på sista äventyret för i år. Sen blir det tvätta och städa imorgon och börja planera nyårsafton. Fullt upp alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela