Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dec. 02, 2013

Publicerad 2013-12-02 21:05:12 i Allmänt

Dagen började med lek, bus och fika i Träne på öppna förskolan. Idag va Minna oxå med som sovit mycket dåligt inatt pga migrän så hon fick vara hemma från skolan idag. Hon är aldrig hemma så det va ingen fara. Tror detta va enda sjukdagen denna terminen.
Efter det blev det Ica för lite uppdatering i kyl o skafferi. Sen hämtade vi Faith och gick upp till ängen så hon fick springa av sig. :-) Så lycklig hon blev! ♡




Så det blev en långpromenad. Lite kallt men skönt och solen lyste så vi kunde samla b vitaminer ;-).
Sen gick vi hem och åt mellanmål och busade och vek tvätten jag tvättade igår. Jag vek och Wilde rev ner. Hmm!
Nu ligger jag i soffan och skiter i resten av måstena. De kan jag göra imorgon. Imorgon har jag nämligen inget planerat. Bara städa.
Ha en skön kväll!
God natt!

Föresten.
Wilde stod själv idag igen i 15 sek och tand nr 5 e pp väg upp.
Goa bus unge! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela