Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

seg dag

Publicerad 2013-08-16 22:07:44 i Allmänt

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har städat under vasken o torkat alla skåpluckor i köket iaf.
Varit på promenad i en timme med Faith och Wilde oxå.

Sen har jag sagt upp vänskapen med en gammal vän oxå. Tycker hon betett dig illa en gång för mycket nu och hon tillför mig ingenting mer än irritation.
Har även plockat bort vänner på Facebook som inte tillför något utan bara är där för att snoka i vårat liv.
Så nu söker jag nya vänner. Skicka CV och personligt brev samt bifoga bild.

Strax mer film o sedan kissa Faith och sen ska jag sooova.
Godnatt på er ★☆★

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2013-09-01 22:39:57

Rensat på facebook gjorde jag också för ett tag sen. Det var lite svårt att veta vilka som skulle bort och vilka som skulle stanna kvar. Satte ett krav och alla som inte uppfyllde det (umgåtts minst två gånger det senaste året eller åtminstone pratat på riktigt) åkte bort. Många försvann som jag inte har något emot, men vi träffas inte längre.. Lite vemodigt, men nu ett tag efter känns det bra :)

Svar: Ibland behöver man göra så. Man kan ju inte bara samla på människor ...... :)
En dag med mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela