Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Yheeeea!!

Publicerad 2012-11-15 10:40:22 i Allmänt

Idag slipper jag ut från min husareest! Jag e inte smittbärare längre o det verkar som de andra två har klarat sig!
Hurra!!!

Patrik är hos ögondoktorn idag igen. De har skötit honom med någon typ av laser. Han blev tydligen helt groggy av den. Denna laser skulle skjuta i sönder något i ögat så vätskan kunde komma fram så det inte blev så högt tryck i ögat.
Detta va en engångsbehandling man gjorde eftersom det va så pass tidigt i sjukdommen. Så håll tummarna för att det funkar.
Annars får han påbörja sin behandling för grön strarr.
Vi får väl se vad det ger.
Tycker faktiskt synd om honom.
Jävla tur jag fick iväg honom till doktorn med ögat så de han upptäcka detta i någerlunda tid! Nu verkar det bara vara halva ögonnerven som e skadad. Iof tillräckligt men det kunde varit värre!
Får försöka se det lilla possitiva som går att se i detta elände!

Annars va det inte så mkt mer att skriva om denna dagen.
Minna ska på brottarträning ikväll.
Hon har blivit så duktig nu i skolan. Igår pluggade vi lite engelska glosor som hon har till fredag. Hon skrev ALLA rätt tillomed på de 4 bonus orden som man inte behöver kunna. (!!!) Sen ska hon ha prov på 2 st gånger tabeller imorgon o matte har Minna ett helvete med. De har 5 min på sig att skriva så mkt hon hinner. Hon gjorde alla (!!!) på 2,10 min o de va RÄTT dessutom!
Äntligen!!
Så stolt jag blev!
Ska ärligt säga att jag inte trodde hon skulle klara det.... Men hon slog mig på fingrarna där. =)
Med rätt lärare o rätt hjälp så e ALLT möjligt!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela