Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Överaskning

Publicerad 2012-11-20 19:25:14 i Allmänt

Precis när jag postat det förra inlägget igår så stod Sara utanför min dörr med massa god fika o massa roliga tidningar. Hon föryllde min dag!! <3

Idag va jag med Minna i skolan eftersom hon skulle till läkaren. Det skiljer 3 cm på ryggraden uppe o nere men det va inget jätte ovanligt o förhoppningsvis rättar det tills sig när hon växer. En extra kontroll innan sommarlovet blir det.
Stannade en liten stund i skolan, blev allt som allt två timmar, sen höll smärtan på att knäcka mig. Två timmar SITTANDE o jag håller på att dö. =/
Åkte hem o la mig på soffan o låg där..... Somnade en stund.
Fixade till resterna från igår o skickade Minna på brottningsträning.

Patrik tvättar och bakar.... Han har varit i skolan under dagen. Han har även burit ner lite till förådet o kissat Faith.
Han e duktig! <3 Blir ju nästan kär i honom..... ;)

Nu ska ja dricka kaffe o äta chokladkaka! =P
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela