Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morgon

Publicerad 2012-11-04 09:27:28 i Allmänt

Sitter här i min ensamhet o dricker mitt kaffe.
Patrik sover.
Idag ska jag hämta hem min stjärna. Min älskade Minna så jag e hel igen. Ska se om jag kan shoppa lite på willys o sedan på ÖB oxå kanske. Vet inte om P ska spela på korpen oxå.
Vika lite tvätt ska jag oxå göra. Dagarna e så dryga o långsamma nu när man e sjukskriven o typ handikappad.
Varken orkar eller kan göra så mkt just nu. Får inte heller för den delen.

Jag har iaf börjat fundera på julklappar.
Vad ska man köpa?
Tanken va ju att åka till Ullared men den planen har jag fått lägga ner. Man bör ju kunna gå en hel dag för att klara av det!
Till Minna letar jag efter en bättre begagnad Iphone eller liknande. Ska vara fin men ingen spitter ny då jag igentligen tycker hon e för liten för att ha en så pass dyr telefon.
Men alla andra har ju så... Man vet ju själv hur viktigt det va "att va som alla andra".
Så någon som har en gammal lur som ligger i lådan o vill sälja den??
Men vad hon ska få i julklapp det vet jag inte. Tror jag ska beställa brottar trikåer o brottar skor. :)
Sen har vi ju Love 4 år och Sannie 1 år.
Vad fasen ska man köpa till dem???
Svärmor?
Svärfar?
Mamma & Tore?
Pappa?
Mattias & Frida?
Emelie?
Erica?
Bella?
Filippa?
HJÄLP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela