Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Denna veckan....

Publicerad 2012-11-19 11:58:56 i Allmänt

Måndag idag o ny vecka!
Minna har sin ända namnsdag idag och det e Elisabeth. Hon heter ju Metha, Minna, Elisabeth, Fridland Berggren (Fridland enbart några dagar till, då vi har skickat iväg namnändringen till Skatteverket).
Hon ska få en liten paket när hon kommer hem. En smurf t-shirt. ;)
Annars ja....
Patrik e i skolan o sedan ska han hjälpa sin pappa med ett staket som ska sättas upp.
Det har gått bra på jobbet i Malmö. Det e ju ett extra jobb med timlön o de typ ringer honom när de behöver honom. Han har ju jobbat 1 dag och 1 natt än sålänge denna månaden o nästa e på måndag om en vecka. Det e helt ok extra pengar. Det behöver vi. Han behöver det. Han behöver jobb, känna sig som en människa som duger till. :)
Underbart när saker börjar lossa.....

Imorgon ska Minna till skolläkaren kl 9.00. Dehade hittat att hon hade sned rygg på häloundersökningen. =/
Inget ovanligt i den åldern sod det på lappen, men man blir ju ändå orolig. Så imorgon ska jag följa med henne dit.

På lördag ska Patrik spela Hässleholmscupen med sin nya klubb Östra Sönnarslöv. Blir första matchen för dem. Min bror e tränare o de har precis startat upp klubben igen efter ett fall.....
Ska bli kul.

Det e det som e inplanerat för oss denna veckan så någon som vill umgås med en gnällig kärring så hör av er. Kan dock inte göra något som innefattar mycke rörelser, med sitta på en stol o sladdra det kan jag! :)

Ha en bra dag. Själv ska jag fika lite nu o kolla på Revenge. Sedan ska jag ta fatt i det lilla jag kan göra i mitt hem.

Tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: Svägerskan

Publicerad 2012-11-19 13:53:54

Jag är så glad för er skull att Patrik har hittat ett extra jobb. Det gör så mycket för nåendett..
Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela