Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nu blir det pannkakor till lite fika. Sen...

Publicerad 2012-06-11 19:01:20 i Allmänt

20120611_154911 (MMS)

Nu blir det pannkakor till lite fika. Senare i dag ska vi ner o spela brännboll o grilla med minnas klass. Hoppas vi slipper regn. :-) Min tös börjar ju mellanstadiet till hösten!!!! Herregud vad tar tiden vägen? Min lilla flicka e stor! :-( Nästa år blir det nya lärare o nya klasser. De ska blandas med Linderöds skolan. Bra tycker jag. Ska ta o ringa bup oxå o se om jag kan få en tid för en utredning på Minna om hon har dyslexi eller inte. Hon ligger back 2 klasser i matte o svenska. :-( puss

Kommentarer

Postat av: Anna b

Publicerad 2012-06-11 23:18:38

Hoppas att utredningen går bra och att den ni får tid snart :-)

Postat av: sara h

Publicerad 2012-06-13 00:10:09

En dyslexi utredning och dyskalkyli, det heter det om man har svårigheter i matte....ska göras tycker jag om hon ligger back! Stå på dig! Hemskt att se där jag jobbar just nu, 16 åringar som får nya diagnoser, de har gått hela grundskolan utan utredning!!! Var e deras föräldrar som bryr sig, kan man undra!!!! Kram Sara h

Svar: Tydligen är det rektorn som har utredningsskyldihet. Pratade med BUP. Hur länge jobbar rektorn innan det e sommarlov?
Ensam mamma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela