Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Morgonstund har guld i munn

Publicerad 2012-07-09 09:16:01 i Allmänt

Sitter ensam o kollar på nyhetssmorgon och dricker kaffe o väntar på att de andra 2 slöfockarna ska vakna.
Hade tänkt åka till stranden men vädret va inte på min sida så jag får vara hemma o fixa o trixa istället.
Måste packa till Minna som ska campa i Halmstad till onsdag med sin faster Erica. De ska på Äventyrslandet. http://www.aventyrslandet.se/index1.asp
De får nog skoj.
Ikväll e det Rix Fm festivalen kl 19.00 o efter det lämnar jag Minna.
Men innan vi ska dit ska jag vika tvätten från igår o ta en liten städ här hemma. Ska ringa något samtal oxå.
Ha en bra dag så länge så hörs vi.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela