Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Funderar på utflykt.....

Publicerad 2012-07-29 10:11:00 i Allmänt

..... till Stenshuvud och Kaffestugan Annorlunda.
http://kaffestuganannorlunda.se/default.asp?pid=68
 Där e så mysigt. Får se hur vi gör. I så fall tar vi Love med oss. <3
 
Igår va det en sån städ dag, betala räkningar, handla mat dag. =( Ingen rolig dag alltså. Men en sån dag man måste ha tots man har semester.
 
I fredags va vi i Tomelilla hos mamma o Tore. Lagade avgasröret på bilen så nu e den så tyst o fin igen. =) Sen bjöd hon på varmröktlax med potatis o romssås. Såååå gott!! Körde hem vid 21.00 tiden.
I Torsdags myste vi på Tollarpsbadet en stund o sendan va vi barnvakter till Neo o Mio o Sannie (lämnade henne i fredags fm).
I Onsdags va vi på Maria Magdalena Marknaden i Åhus.
 
På fredag åker Minna till Asarum. Om jag lyckas hitta hund o kattvakt onsdag till fredag så åker vi oxå dit. =)
Ha en bra dag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela