Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Godmorgon! Ja jag vet att kl e 12 men jag ...

Publicerad 2012-01-21 12:28:42 i Allmänt

Godmorgon! Ja jag vet att kl e 12 men jag behövde verkligen sova efter denna veckan. Efter passet igår oxå framförallt. Så nu dricker jag kaffe. Idag ska jag göra...... INGENTING! Möjligtvis lite snabbstäd med.dammsugaren o tillaga smarigga revben till midda. Imorgon e det dax för han som i vanliga fall kallas Darling att spela fotboll. E lite sur.på honom då han stack igår. Skulle vara borta 1 timme men 5 timmar senare dök han upp. Grrrr! Dax att växa upp. Visst han har inte behövt tänka på ansvar innan men ska han vara en del av oss så e det ett måste. Han e super duktig med Minna, hon älskar honom o kallar honom pappa, han städar, bakar o fixar med hundarna när han e här o jag jobbar. Han e arbetslös just nu. Det uppskattar jag jättemycket då det avlastar mig hur mycket som helst att komma hem till ett städat hem efter en lång arbetsdag. Det gör mig glad. Nä, mer kaffe! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela