Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fortsättning....

Publicerad 2012-01-04 18:09:31 i Allmänt

nyårsdagen:

Minna hade mardrömmar hela natten o jag låg o grubbla o grubbla.
Kl 6.00 körde jag för att jobba, fick lämna av djur o ungar hemma i Tollarp efter mycke strul med nyckel o skit som jag tydligen tappat utanför bilen i Ovesholm o upptäckte när jag kom fram till Tollarp att den va borta.
Suck!!
Efter en förvirrad o jobbig dag (känslomässigt) på jobbet körde jag hem. Gjorde typ inget annat än att gråta.
Ja efter mycke om o men hamnade jag i sängen...
Kl 00.30 vaknar jag med PANIK!
Jag måste spy!!!
Sen va det igång. Som grädde på moset så hade me Maginfluensan infunnit sig hos oss! Tog ca 30 min sen började Minna oxå. Suck!! Sedan sprang vi skjuttetrafik hon o jag o nästan slogs om toaletten och spannen.
10 timmars kräkande och bajsande så somnade vi av utmattning. 13.30 väckte ketty mig. Gick ut på snabb kisserunda o sedan intog vi soffan o låg där heeeeela dagen o sa typ inte många ord till varandra.
Tack johanna o jokke för nyponsoppan och colan!! <3

3jan:
Ringde massa samtal ang Faith. Satt i telefon hela dagen...
På natten får jag ännu ett bakslag detta året!
Min pappas bästa vän som funnits där typ i hela mitt liv, hittats död i sin lgh under dagen.
Vila i frid R.F
Jag kommer alltid bära med mig dig i mitt hjärta. <3
ÅT HELVETE MED ÅR 2012!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela