Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Detta e min mördar hund Faith, visst verka...

Publicerad 2012-01-26 16:59:38 i Allmänt

20120126_162543 (MMS)

Detta e min mördar hund Faith, visst verkar hon farlig. Hon äter barn till kvällsmat. Har precis skickat Minna på brottar träning. Jag ska ta huvusvärkstablett o laga midda. Denna jävla huvudvärk! Nu e det dax igen för en rajd med daglig migrän. Men det e lite mycket just nu så det e väll därför antar jag. Hoppas allt löser sig så fort som möjligt. Till det bästa. :-) P e nere hos grannen o spelar tv spel. När jag kom till Tollarp idag så blev jag snopen. Satan i gatan vad det hade snöat här. I stan kom det 10 flingor. Å det va halt som fan. Har ju inga vinterdäck.... Suck! Ha en mysig kväll. Det ska jag. E ledig imorgon, men jobbar dock helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela