Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

5 jan 2012

Publicerad 2012-01-05 11:59:01 i Allmänt

Godmorgon!
Vaknade av att ABK ringde. Några nya köksluckor får jag inte. Nu e det så att skafferidörren har gått av helt, o flera låder kan man liksom set igenom!!! Å i hyra betalar jag 6060:- !!!!!
Hmm!!
Sen fick jag ett sms från den andra hundens ägare...
Utan att säga vad där stod så kan jag säga att jag inte längre ser på henne som jag gjorde innan. :( Tyvärr! Hon har väll visat vem hon e.
I vilket fall som hellst kommer Faith att mentaltestas och den 10 mars skriver jag in henne på Tollarps brukshundsklubb för att gå lydnad. (Hade tänkt göra det i vilket fall som hellst...)
Nä nu ska vi gå o snygga till oss för Minna ska på bio med sin faster Ehjja. De ska se Alvin o Gänget 3. Jag får se vad jag ska hitta på.
Idag kommer iaf mitt hjärta hem. Äntligen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Anna kusin

Publicerad 2012-01-05 18:22:59

Är du med i Hyresgästföreningen isf kontakta Helsingborg om inget annat hjälper. Det går inte att kontakta Kristianstad lokala hyresgästförening de kommer ändå hänvisa till Helsingborg.



Ang. Faith tycker jag att du gör ett bra jobb o lite lydnadskurs är aldrig fel.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela