Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Bröllop och 1års kalas

Publicerad 2012-08-06 17:36:49 i Allmänt

Jaha, i Lördags gifte sig min mamma i Kärrasand. Det va ett överaskningsbröllop men jag o min bror visste om det för annars fick hon inte dit oss då vi hade andra planer.
Av oss fick de champange som de ska lagra i 5 år o dricka på bröllopsdagen. De kommer även få en canvastavla med sitt bröllopsfoto och ett fotoalbum. <3
 
Igår söndag va vi på 1års kalas för lilla Mio.
Idag har jag bara legat på soffan. E helt slut i huvudet! Imorgon blir det in till stan en runda. Har lite ärenden att uträtta.
Minna e i Asarum o jag saknar henne förbannat mkt! Hon e där med Mattias o Frida. Kommer hem på torsdag kväll. Vi skulle oxå åkt men jag hittade inte hundvakt. =(
Får bli nästa år hoppas jag. =)
Iaf så tänkte jag ta med älsklingen på Bio i morgon. E ju inte så ofta man kan gå på det.
Nu lagar han midda o jag latar mig. Ska ju vara rättvist här i livet!
Kram på er

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-08-07 17:42:58

Intressant helg du har haft :-)

Svar: Haha, ja du Anna. Det va speciellt. ;)
Ensam mamma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela