Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sjukstuga

Publicerad 2011-09-26 20:39:08 i Allmänt

Stackars lilla Minna som har både halsfluss o öroninflammation. Så hon har ätit pencillin sedan i fredags. :(
Blev ingen dans i lördags och det blir ingen brottning denna veckan iaf.
Idag hittade jag äntligen vita stövlar/stövletter till dopet. Jag har letat typ överallt!
Dessa blev det! 349:- på Bonprix. Å 49:- i frakt. :D  Vad tycks?
I lördags fyllde ju världens bästa svägerska o vän år! Grattis Frida!!
Jag va ju självklart där en stund efter jobbet. :) Vi åt kinamat och go chokladtårta! Mumms!! :)
Minna var hos sin morfar så jag kunde jobba helgen iaf. Räcker med att man Vabbar idag. Dyrt nog ändå.
Söndagen gick i lugnets tecken. Blev film mys med Minna bla. och långrunda med hundarna. Va ju super fint väder o då får man passa på. Sen somnade jag på soffan...
Sköööönt! :)
Idag: Städat städat och åter städat. Filmmys med Minna, bakat kladdkaka o nu Idol.
*
I don't wanna let go of you,I wanna let go of the pain you cause me </3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela