Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sprängs snart!

Publicerad 2011-10-03 13:45:06 i Allmänt

Mitt huvud sprängs snart! Så jäkla ont jag har.
Men det beror väll på allt tomult igår då jag blev ovän med farmor & farfar, o sedan Minnas mardrömmar på det. Trist men sant...
Idag ska jag bara vara hemma o städa. Förhoppningsvis hämta en "ny" soffa oxå. Jag har fått en skinnsoffa av Veronica heter hon. Ska bli så skönt. Jag vet inte hur den ser ut men det struntar jag i. Denna vita tygsoffa kan jag inte ha längre med 2 hundar, 2 katter o en Minna.
Den e så hårig, fläckig o äklig o jag kan inte få den ren hur jag än gör.
Det e synd för den va fin!
I lördags va Minna först o dansade och sedan åkte vi till Kivik för att kolla på äppeltavlan. Underbart väder.
Mysig utflykt.
I söndags va vi på Andys lekland med Mattias, Love, Sannie, och Patrik.
Patrik är en väldigt viktig person för Minna. Jag och Patrik har varit sambos när hon va 1½år ungefär och har hållt kontakten under hela tiden. Han va min stora kärlek o Minnas hjälte.
Tyvärr så fungerar det inte att vi va tillsammans men vi pratar iaf några gånger i veckan.
Minna har valt att kalla Patrik pappa. <3
Han har ju funnits i hennes liv så länge hon kan minnas o brytt sig mer än hennes riktiga pappa, så jag tycker inte det e särskilt konstigt att hon valt att kalla honom pappa. Minna är stor nog att välja det själv och hon vet vem hennes riktiga pappa är.
Lite bilder från helgen kommer här:
från Lilla jag!!

Kommentarer

Postat av: Veronica Mårtensson

Publicerad 2011-10-03 20:42:34

usch fy det e så jobbigt med spännings huvudvärk. Men de bilderna från Kivik e helt underbara, det e nåt jag saknar att kunna åka dit o titta på äppletavlan o deras underbar cafe. kram o krya på dig



Hoppas allt löser sig till det bästa <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela