Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tomt o ensamt

Publicerad 2011-05-31 21:39:11 i Allmänt

Har precis varit o lämnat Minna till mina farföräldrar. <3
Hon ska vara där till torsdag em, för imorgon har hon lov, på tosdag e det röd dag, på fredag e det klämdag = ledigt, jag jobbar helgen och sedan e det röd dag på måndag oxå!
Jag hämtar hem henne på torsdag för jag e ledig på fredag. Sen jobbar ju jag igen så det blir till att lämna henne på fredag kväll igen. :(
Hatar att ha det så här!!
Men e sjukt tacksam över att ni finns och hjälper mig! Vad skulle jag annars gjort!?

Nu de få timmarna som blir över efter jobbandet ska jag änga mig åt att städa, tvätta och sola om vädret tillåter!
Men nu e det glass i stora lass med maaaaaasssa chokladsås på och soffläge!
Ha en bra kväll!!

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Diddi

Publicerad 2011-06-01 01:44:45

Saknar er!!! Pussssssss :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela