Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Stolt som en tupp

Publicerad 2011-05-20 22:25:25 i Allmänt

Sååå duktig hon va ikväll på uppträdet mitt lilla hjärta.
Hon gav verkligen järnet o va så fokuserad på det hon gjorde. Hon va verkligen superduktig!
Bilder kommer sen. Orkar inte tömma kameran ikväll.

Efter dansuppvisningen o lämning av Minna till morfar (jobbehelg) körde jag inom Willys och handlade lite. Va ganska tomt här så det va verkligen behov av att fylla på med basvaror.
Nä nu BIG BROTHER o sen sängen.

Unade mig en ny bok oxå BLONDIE -Birgitta Andersson idag oxå som jag ska börja på. Äntligen en bok att koppla av med igen!!! Me Like!
Har ni några bra boktips?
Gillar sannböcker och kriminalare.


Natti natti

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2011-05-21 07:56:09

Jag har massor med självbiografier ( sannböcker ) du kan ju för tusan låna en hel drös nu över sommaren om du vill, så slipper du köpa. Jag skriver ner en lista till dig så är det bara att välja och vraka.

Puss <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela