Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sökt 2 till

Publicerad 2011-03-16 07:36:29 i Allmänt

De två jobben i Tollarp som jag var på anställningsintervju på fick jag inte.
De va ju bara på 50% vardera o jag krävde minst mina 91%, och hon var tveksam ifall hon kunde lösa det.
Jag vill ju inte förlora på att börja jobba i Tollarp, jag vill tjäna på att jobba här. Det va ju det som va planen.Annars kan jag lika gärna jobba kvar i stan.
Det e ju inte pendlingen som stör mig utan alla pengarna jag lägger på bensin o pakeringsavgifter varje månad.

Iaf, så va det 2 tjänster till ute i Tollarp. Inne på boendet. :D Ännu bättre!
Den ena va på 90% och det andra på 70%
SÅ HÅLL TUMMARNA NU!! Dessa vill jag verkligen ha!

Idag åker min farmor o farfar till Gran canaria. lite orättvist tycker jag nog allt att det e.

Själv har jag en fruktansvärd huvudvärk. Ska försöka bädda ner mig o sova bort den. Så ha en bra dag alla.

Puss o kram

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-16 08:11:51

Svar: Klart du orkar en till. Det är säkert som att cykla, man kommer in i de direkt igen och sen har du Minna som kan hjälpa dig denna gången :-) Ja och självklart den kille så klart!



Du får se till att hitta dig en ordentlig karl så Minna kan få sig en liten lillebror/lillasyster :-) Jag håller tummarna för dig för du verkar vara en riktigt barnkär människa!



Håller även tummarna för dig att du får jobbet/jobben!

Postat av: Frida Lindqvist

Publicerad 2011-03-17 09:11:20

jag håller alla tummar jag har för att du ska få en tjänst..

puss på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela