Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Shoppat vårblommor!

Publicerad 2011-03-23 21:01:15 i Allmänt

Idag har jag varit på EKO och handlat vårblommor åt mig o Johanna!
Blev 3 sorters penseer och var sin påsklilja. Så nu ska jag vårstäda här ute. :) De hade erbjudande denna veckan då man fick 10st penseer för 19.90.
Men åååå vad man önskar att man har pengar. Man blir sjuk där inne. Massa man vill ha! Hittade särskilt 2 tavlor och en prydnadsgrej. Bara VILL ha!!!!

Efter EKO va jag, Minna o hennes kompis och hälsade på Malin. Drack kaffe o svallrade om allt o inget!  

Ikväll har jag varit nere och traggat lite med Johanna.
Å nu slappar jag i soffan. <3

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Mandy

Publicerad 2011-03-23 22:49:38

Mysigt =) Låter som om jag ska ta min till EKO och dra nytta av erbjudanden ;P

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-25 16:16:41

Sidan heter http://www.namnnappen.se/

Sen skriver du in koden NAPP så får du 15% rabatt på napparna :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela