Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobb jobb jobb

Publicerad 2011-07-26 21:07:39 i Allmänt

Jobbat som vanligt hela dagen. Efter jobbet så körde jag till Willys o handla lite mat o sedan inom djuraffären för lite nya ben till Faiht så hon har nått att sysselsätta sig med.
Sen hem o sedan långpromenad med vilddjuret. Nu ligger hon o sover på golvet... Å jag tittar på "Allsång på Skansen" käkar chips o dricker coca-cola.

Minna har varit på Skånes djurpark med Frida, Mattias o Love! :) E så glad att jag har er!

Ha en underbar kväll! <3

Kommentarer

Postat av: Frida Lindqvist

Publicerad 2011-07-26 22:21:40

och vi är glada att vi har er..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela