Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Utråkad...

Publicerad 2011-02-05 16:24:56 i Allmänt

Ja jag har ju inget att göra så jag kan lika gärna blogga. :(
Trist som sjutton!
Minna ska sova hos Enya och jag e ensam hemma. Typ 100 år sedan jag va HELT ensam hemma. Många hade sagt - passa på o njut, men vaddå njut. Vill ju ha min lilla flicka hos mig.
Å särskilt idag då det brukar vara tradition här hemma att hon o jag kollar på melodifestivalen (som börjar idag) äter pizza o kränger godis!
Får väll vänja mig vid detta. Det e väll så det blir, hon växer ifrån mig!!

Vädret e grått o trist o blåser nästan storm så det e inget kul. Man kan ju bli depprimerad för mindre.

Planen va ju igentligen att följa med Jimmy till Ikea idag men det blev inställt.
Känns så där idag.....

Någon som vill komma hit o underhålla mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela